T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
MANİSA / KULA - Halit Tokul Anadolu İmam Hatip Lisesi

DEĞERLERİMLE VARIM PROJESİ

Milli Eğitim Temel Kanuna göre 

  • Türk Milletinin bütün fertlerini, 1. (Değişik: 16/6/1983 - 2842/1 md.) Atatürk inkılap ve ilkelerine ve Anayasada ifadesini bulan Atatürk milliyetçiliğine bağlı;
  • "Türk Milli Eğitiminin genel amacı, Türk Milletinin milli, ahlaki, insani, manevi ve kültürel değerlerini benimseyen, koruyan ve ailesini, vatanını, milletini seven ve daima yüceltmeye çalışan, insan haklarına ve Anayasanın başlangıcındaki temel ilkelere dayanan demokratik, laik ve sosyal bir hukuk Devleti olan Türkiye Cumhuriyetine karşı görev ve sorumluluklarını bilen ve bunları davranış haline getirmiş yurttaşlar olarak yetiştirmek;
  •  2. Beden, zihin, ahlak, ruh ve duygu bakımlarından dengeli ve sağlıklı şekilde gelişmiş bir kişiliğe ve karaktere,
  •  hür ve bilimsel düşünme gücüne,
  •  geniş bir dünya görüşüne sahip, insan haklarına saygılı,
  •  kişilik ve teşebbüse değer veren, topluma karşı sorumluluk duyan; yapıcı, yaratıcı ve verimli kişiler olarak yetiştirmektir."

Milli Eğitim Temel Kanununda istenen hedeflere ulaşmak için, yaşadığımız bu zorlu salgın sürecinde değerler eğitimine uzaktan eğitim açından destek sağlamanın yollarını bulmak. Değerler eğitimine farklı bir bakış açısı ile yaklaşıp, farklı etkinliklerle öğrencilerimizin hayatlarına dokunup değerlerlerimizi kazandırmaayı amaçlamaktayız. Bu amaçla "Değerlerimle varım" isimli projemizle yola çıkıyoruz.

 

According to the Basic Law of National Education

• All members of the Turkish nation, 1. (Amended: 16/6/1983-2842/1 md.) Ataturk depends on the revolution and principles and the nationalism of Ataturk, which finds its expression in the Constitution;

• "The general aim of Turkish national education of the Turkish nation's national, moral, humanitarian, spiritual and cultural values, adopting and protect his family, his country, his nation, and always working for the glorification of human rights and the Constitution based on the basic principles at the beginning of a democratic, secular and social state of law and behavior against the Republic of Turkey knows them grow into their duties and responsibilities as citizens;

• 2. From body, mind, morality, spirit and emotion care to a balanced and healthy developed personality and character,

* power of free and scientific thinking,

* has a broad worldview, respects human rights,

* to educate as constructive, creative and productive people who value personality and enterprise, who are responsible to society."

In order to achieve the desired goals in the Basic Law of National Education, find ways to provide support for values education from a distance education perspective in this difficult epidemic process that we are experiencing. We approach values education from a different perspective and aim to touch the lives of our students with different activities and gain our values. For this purpose, we are going with our project called "I am with my values".

11-02-2021

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 11.02.2021 - Güncelleme: 25.02.2021 08:56 - Görüntülenme: 1360
Kaynak: https://twinspace.etwinning.net/153072/home
  Beğen | 9  kişi beğendi